WAT%20MAG%20DE%20ANDER%20VERWACHTEN

KEYSERKERK, zondag 21 Oktober 2018 Het rode kruis helpt op Sulawesi Welkom op deze zondag middenin de herfstvakantie. Sommigen zijn er al lekker op uit getrokken. Anderen genieten van iets rust en ruimte thuis. Voor velen is het geen vakantie en gaat het leven gewoon door! In deze kerkdienst gaan wij door met thema van ‘het verwachten’. Deze keer gaat het om het verschil wat wij vaak maken tussen wat de ‘onzen’ van ons kunnen verwachten en wat anderen mogen verwachten .. In zowel Oude Testament als Nieuwe Testament wordt er vaak een verschil gemaakt tussen gedragsregels richting eigen en richten anderen. Eigen mag meer verwachten is dan het motto. Ook in het verhaal van de vrouw uit Syro-Fenizië lijkt Jezus dit motto overeind te houden . . Muzikale medewerking is er van Fransje Christiaanse, solozang en van Gert-Jan Mostert, orgel. Orgelspel vooraf, Welkom Zie de foto-impressie, klik ter vergroting !!!