MISTER%20D

KEYSERKERK, 18 februari 2018, Eerste zondag van de veertigdagentijd Feestelijke zangdienst m.m.v. PROJECTKOOR EDAM Welkom’ op deze feestelijke zangdienst op deze eerste zondag in de veertigdagentijd, op weg naar Pasen. In deze weken zetten wij de figuren centraal die een rol spelen in het paasverhaal. Judas, Petrus, Pilatus, en om te beginnen, de grote verleider die Jezus tegenkomt in de woestijn. Op weg naar Pasen kiezen wij als Beemsterkerk-gemeente ook altijd een goed doel uit om zes weken achter te gaan staan. Dit jaar volgen wij daarbij het landelijke thema ‘Onvoorwaardelijke Liefde’, wat wij dan in deze regio omzetten. Bij dat alles zang en muziek, vooral van het PROJECTKOOR EDAM o.l.v. Joep van der Oord met Gijs Braakman achter de vleugel. Zij zingen delen uit de Missa Festiva van John Leavitt. Femke Leek is soliste. De samenzang wordt mede begeleidt door Jan Pronk. Zie de foto-impressie Klik ter vergroting!!!