KERSTNACHT%202019

KEYSERKERK 24 december HET KRIBBEKIND (TEG)EN DE KRIBBIGHEID EN DE KIPPIGHEID In de nacht der nachten is het een drukte van belang. Engelen zingen de hemel open, iedereen is onderweg. De herders die zich niet in slaap lieten sussen ontvangen de engelenboodschap en geven dàt licht door, met handen en voeten: Vrede op aarde en welbehagen bij mensen. In de donkere kerk komt het licht van kaarsen, woorden en van muziek, van het Noord-Hollands Selectiekoor o.l.v, Susan Meertens met Tiny Mol achter de vleugel, Gert-Jan Mostert, orgel Fransje Christiaanse, Julia van der lee, Femke Leek, Megan James en Monique Schoorl van No Strings Attached. De warmte komt van ‘allen tezamen’. Wij beginnen met kerstzang vooraf Zie de foto-impressie, klik ter vergroting en kies voor afspelen !!!