Niet%20wachten%20tot%20de%20storm%20voorbij%20is,%20maar%20dansen%20in%20de%20regen

KEYSERKERK 12 april, PAASMORGEN 2020 Opstanding vieren in en vanuit een lege kerk. De blazers zijn thuisgebleven, de paaskaars reiken wij vanmorgen nog niet uit. En toch . . ! Met Pasen zullen wij het tuinfeest vieren met wie in de regen blijven dansen. Ook als de muzikanten naar huis gaan! En op grijze zerken schilderen wij in grote witte letters: liefde! Muziek is er ook. Jan Pronk, orgel en Femke Leek, solozang zijn er al dagen, wat zeg ik, weken bij! Vanmorgen krijgen zij versterking van Carel Kraayenhof met zijn bandoneon! Een fijne dienst toegewenst! Een bandoneon vooraf Gabriël Kondor (Dino Saluzzi) Welkom, zie de foto-impressie, met dank aan Anita en Bert Klik ter vergroting en kies voor afspelen !!!