ACHTEROM%20KIJKEN%20EN%20VOORUIT%20IN%20DE%20MIST%20VAN%20DE%20TIJD

KEYSERKERK, 29 November 2020, .Eerste advent en gedachtenis van gestorvenen. . Welkom! Normaliter gedenken wij onze gestorvenen op de laatste zondag van het kerkelijk jaar. Voordat wij de weken van advent ingaan, waarin onze blik verleid wordt om vooruit te kijken naar kerst en verder, kijken wij dan nog één keer nadrukkelijk achterom en gedenken wie gestorven zijn, en nog zozeer leven in ons hart. Dit jaar is veel anders. Zo kijken wij vanmorgen zowel achteruit als vooruit. Wij blikker terug op het gevoel van samen wat lang zo vertrouwd was, terug op de laatste maanden en weken, voor veel nabestaanden zo anders. En met verwachting vooruitkijken, voorbij de mist? Weer aan de wieg van iets nieuws willen staan? Voor velen is het, evenals de figuur van Zacharias, waarmee het evangelie van Lucas het adventsverhaal begint, een brug te ver. En toch .. ..! Muzikaal medewerking is er van Jan Pronk, orgel en van Femke Leek, solozang. . Klik ter vergroting!!!