LEVEND%20WATER

KEYSERKERK, Zondag 15 juli 2018 Welkom in deze bijzondere, waterige dienst, waarin wij Jaxx Sebbe Ootes, zoon van Kevin en Natasja, broertje van Livv Izzy dopen. Als Bijbeltekst klinkt daarbij het verhaal van Jezus die de vrouw bij de bron om water vraagt en dan zegt, "1k ben het water wat in je leeft. Water van leven". Dat water borrelt op allerlei manieren op in koor- en samenzang. Medewerking is er daarbij vanmorgen van interkerkelijk koor Ars Musica o.l.v. Marcel Settels, die ook de samenzang begeleidt. Koorzang vooraf: What a wonderful world Ik zie de groene bomen en ook de rode rozen, ik zie ze bloeien voor jou en mij. En ik denk bij mezelf: in wat voor een mooie wereld leven we. Ik zie de blauwe lucht met witte wolken, de heldere, gezegende dag en de heilige donkere nacht en ik denk bij mezelf: wat een prachtige wereld De kleuren van de regenboog, zo mooi in de lucht. Net als de gezichten van alle voorbijgangers. Ik zie vrienden die elkaars hand schudden, ze zeggen: "Hoe gaat het?" Ze zeggen echt: "Ik houd van je". Ik hoor baby’s huilen, ik zie ze opgroeien. Ze zullen meer leren dan ik ooit zal weten En ik denk bij mezelf: wat een mooie wereld .. Zie de foto-impressie, in een zonnige kerk. Klik ter vergroting en kies voor afspelen !!!