NIEUWE KLEUREN

PAASMORGEN KEYSERKERK, 21 april, 2019 Meestal zie je regenbogen wat vervaagd en verwaterd. Zo begint de morgen van Pasen ook, met kleuren gezien door tranen heen. Maar dat duurt niet lang. Einde wordt nieuw begin met de frisse, zoete geur van tuinen en pasgeboren baby’s. Het projectkoor zingt onder leiding van Hilda Wiarda mooie uitbundige stukken van Bach, Franck en Mendelssohn. En wat gebeurt er bij het Ubi Caritas van Ola Gjeilo .. ?! Femke Leek zingt solo en Jan Pronk begeleidt de samenzang, Wij delen paasmorgen twee paaskaarsen uit aan wie zich al jaren inzetten voor onze Beemster kerkgemeenschap! Paaskaarsen als een soort OSCAR voor het levenswerk! Koorzang vooraf Geest van hierboven (Melodie Giovanni Gastoldi) Zie de foto-impressie Klik ter vergroting en kies voor afspelen !!!