DE ENGEL VAN DE BLIJDSCHAP

KEYSERKERK, 17 december 2017, DERDE ADVENT, KLEINE KERST Welkom in deze derde adventsdienst. Plotseling gaat het snel. Volgende week, zondag 24 december, vieren wij ’s ochtend vierde advent maar diezelfde avond is het al kerstnacht. Van oudsher is de sfeer van de derde advent het lichtst. De naam die deze zondag in de kerk heeft meegekregen is Gaudete, "weest blij". Daar sluiten de beide lezingen van vanmorgen goed op aan, en ook de muziek sluit daarbij aan. Fijn dat INDIGO weer in ons midden is o.l.v. Marie Anne Pak. Daarnaast is er solozang van Femke Leek en bespeelt Henk Gemser het orgel. Koorzang vooraf, Ananat, nanay (Alberto Grau, volksmelodie Venezuela) Oh ik kom met begroetingen en voel diepe tevredenheid bij elke stap. Zie de foto-impressie, klik ter vergroting !!!