JUDAS

KEYSERKERK, 25 februari 2018, 2e zondag van de veertigdagentijd Feestelijke zangdienst m.m.v. ARS MUSICA Welkom op deze feestelijke zangdienst op deze tweede zondag in de veertigdagentijd op weg naar Pasen. In deze weken zetten wij de figuren centraal die een rol spelen in het paasverhaal. . Vorige week, de grote verleider die Jezus tegenkomt in de woestijn en vanmorgen Judas. Lang was het alsof die twee heel dicht bij elkaar stonden, twee tegen-figuren. Judas is in de loop van de laatste decennia langzaam maar zeker vooral een tragisch figuur geworden .. Op weg naar Pasen kiezen wij als Beemsterkerk-gemeente ook altijd een goed doel uit om zes weken achter te gaan staan. Dit jaar volgen wij daarbij het landelijke thema ‘Onvoorwaardelijke Liefde’, wat wij dan betrekken op de zorginstelling Breidablick in Middenbeemster. Bij dat alles zang en muziek, vooral van Ars Musica o.l.v. Marcel Settels. Zie foto-impressie in een zonnige kerk. Klik ter vergroting!!!