LICHAMELIJKE%20..%20AANWEZIGHEID

GEDACHTENIS van GESTRORVENEN KEYSERKERK 25 November 2018, Op de laatste zondag van het kerkelijk jaar gedenken wij onze dierbaren die fysiek met ons de drempel naar een nieuw jaar niet zullen overgaan. Wij nemen ze wel mee op onze wegen, ook op nieuwe wegen. En wij zullen ze tegenkomen, op bijzondere dagen en als wij ze ter sprake brengen, en soms gewoon zomaar in geuren, kleuren, woorden en in stilte. Deze zondag staan wij stil om te gedenken, wie gestorven zijn. Wij steken met aandacht kaarsen voor hen aan en ook voor wie ‘naamloos gestorven’ zijn, in verre woestijnen, in diepe zeeën, slachtoffers van eindeloos geweld. Tenslotte steken wij voor ons levenden een kaars aan. Rood als het hartenbloed wat in ons stroomt. Totdat ook ooit voor ons een witte kaars zal branden .. Muzikaal worden wij vanmorgen begeleid door Gert-Jan Mostert, orgel en piano, door Marian Jaspers-Fayer, fluit en door Femke Leek, solozang. Een goede dienst toegewenst- Muziek voor orgel en fluit … Welkom Zie de foto-impressie, klik ter vergroting!!!