DE%20CLOWN%20

FESTIVAL OF CAROLS KEYSERKERK, 30 december 2018. Welkom op dit ‘FESTIVAL OF CAROLS AND LESSONS’. Nog één keer kerst vieren, terwijl alle kersthoogstandjes zijn geleverd, kerkelijk, culinair en cultureel. De engelen zijn naar huis, de herders ook. De musici zijn nog wel in den lande. Het Boboli Ensemble, bestaande uit Van Bijpost bariton, Tom Hage bariton, Hilda Raasing mezzosopraan en Andrea Vos sopraan zingt á capella muziek vanaf het begin van de 16e eeuw tot nu aan toe. Lisanne Koot speelt harp, Femke Leek zingt solo en de samenzang wordt begeleid door Jan Pronk, orgel. Verder is de down er voor de .. Vooraf: Boboli Serenade (Edward Eigar, 1857 – 1934) In dit lied bezingt Elgar: "Dromen, zo kort, zo zorgeloos, als ze breken komen ze niet terug. Vrolijk is hij niet niet in verloren dromen leeft, maar die al in de herfst de kus van de lente voelt .. !" Welkom en samenzang "Go tell it on the mountain". Zie de foto-impressie van deze mooie dienst. Klik ter vergroting!!!