Verterend%20vuur%20-%20een%20draak%20van%20een%20God%3F%21%20

Keyserkerk, 26 mei 2019, Zesde Paaszondag Welkom! Dit is alweer de derde in een serie van diensten op weg naar Pinksteren waarin het VUUR centraal staat. De bijbel vertelt van God "s aanwezig in heilig vuur, verwarmend en inspirerend. Maar vooral ook in de profeten wordt ook vaak gesproken van het verterende en zuiverende vuur van God, waar wij veelal iets minder warm van worden. In de lezingen van vanmorgen staat verterend vuur tegenover .. stilte! Muzikale medewerking is er vanmorgen van Gert-Jan Mostert, orgel en van Floor Wittink, saxofoon. Floor laat ook iets horen van haar nieuwe programma waarin zij muziek combineert met enkele verhalen van Toon Tellegen. Solozang is er van Femke Leek. Orgelspel vooraf Welkom Welkom jij vreemde, jij vriend zo bekend Jij aan een kerk wel of nauw’lijks gewend, hier komen zoekers en vinders bijeen zij die iets kwijt zijn, samen, alleen. Zie de foto-impressie, klik ter vergroting!!!