SPREKEN%20IS%20ZILVER,%20LUISTEREN%20IS%20GOUD!

Keyserkerk, 29 september 2019. Eerste zondag van de HERFST Hartelijk welkom op deze eerste zondag in de herfst. De dagen worden in rap tempo ‘korter’. Ging de zon in juli 21.45 onder, vanavond om 19.30 en over twee maandjes om 16.30! Zo krijgen wij mooie, lange, avonden © De eerste diensten in de herfst hebben wij het thema LUISTEREN meegegeven. Het is vaak een groot goed als mensen naar elkaar luisteren. Want luisteren is aandacht, en je vindt elkaar eerder al luisterend, dan wanneer je alleen naar elkaar zendt of over elkaar praat. De grote koning Salomo, zoon van David zou je met recht een Bijbelse meester-luisteraar kunnen noemen. En omdat hij zo goed kan luisteren komen mensen van heinde en ver om naar zijn woorden en oordeel te luisteren. Vanmorgen luisteren wij ook naar het verhaal van Beemsterlinge Kirsten Visser, die iets vertelt van het verhaal van haar dochter die haar zoon werd. En wij luisteren naar Els Steen, hoe zij een positief antwoord geeft op de vraag of zij met liefde haar kerkenraadswerk wil gaan doen! Muzikale medewerking vanmorgen is er van Gert-Jan Mostert, orgel en Femke Leek, solozang. Orgelspel bij binnenkomst Zie de foto-impressie, klik ter vergroting!!!