TEGEN%20ALLE%20VERWACHTINGEN%20IN%20

KEYSERKERK, 11 APRIL 2020, DE NACHT VAN PASEN van Pasen beginnen wij dit jaar in een donkere en lege kerk. Veel te groot voor die paar mensen waarmee wij zijn. Maar ook hier gaan wij de zoektocht aan en gaan wij het donker in als vindplaats van het licht. Wij zullen elkaar verhalen vertellen en verhalen zingen, van hoe soms, tegen alle verwachtingen in . . liefde . . leven!! Muziek is er van Lisanne Koot, harp, van Femke Leek, solozang en van Jan Pronk, orgel. Wij eindigen de nacht van Pasen vanouds en ook dit jaar zoet. Dit is immers het einde van de 40 dagen. Het sociale vasten zit er nog niet op, maar wie de afgelopen weken zich ook nog van de handdruk van zoetigheid of alcohol heeft onthouden: op het leven! Een harp in een lege, donkere kerk Divenire (Ludovico Einaudi) Einaudi is de componist van Noord-Italië, het gebied zo geteisterd door Corona. Divenire betekent ‘worden’, en met het stuk kijken wij vooruit. Het zal niet alleen zwaar zijn! Welkom, zie de foto-impressie, met dank aan Anita en Bert. Klik ter vergroting en kies voor afspelen !!!