VECHT%20.%20.%20met%20warmhartigheid!

KEYSERKERK 26 april 2020 Welkom op deze derde van acht paaszondagen tot en met Pinksteren. Vanouds waren deze weken tussen Pasen en Pinksteren de belangrijkste van het kerkelijke jaar. De namen van de Zondagen gaan dan ook ver terug in de tijd. Zo is de naam van deze zondag: Barmhartigheid, of met nog zo ’n oud woord: Goedertierenheid (beide een vertaling van het Latijnse: Misericordia). Dit jaar spelen wij wat met die namen aan de hand van het beroemde lied van Ramses: ‘Zing, vecht, bid, huil’, wat deels verwijst naar de namen van deze zondagen. Zo wordt het: Vecht met warmhartigheid! Muziek is er van Daphne Becka, zang en van Gert-Jan Mostert, orgel. Orgelspel vooraf rond psalm 33 Zie de foto-impressie, met dank aan Anita Verkade Klik ter vergroting en kies voor afspelen.!!!