LACH%20en%20ZING!

KEYSERKERK 10 mei 2020 Welkom op deze vijfde van acht paaszondagen tot en met Pinksteren. De zondag na 5 mei, 75 jaar vrijheid. Daarom gaat de vlag in deze dienst hoog! Vanouds waren de weken tussen Pasen en Pinksteren de belangrijkste van het kerkelijke jaar met namen die ver teruggaan in de tijd. Zo is de naam van deze zondag: Zing! (lat.: cantate). Spelend met ‘Zing, vecht, bid, huil’ wordt het dan: Lach en zing! Muzikale medewerking is er van Femke Leek, zang, en van Jan Pronk, orgel. Carla Breeman is één van de lectoren en heeft haar saxofoon meegenomen. Saxofoon vooraf: Ode aan de vreugde (Beethoven) Zie de foto- impressie met dank aan Anita Klik ter vergroting en kies voor afspelen!!!