GOED%20SPREKEN%2C%20NIET%20KWAAD

KEYSERKERK, 18 oktober 2020. _ Vierde zondag van de HERFST._ _Hartelijk welkom op deze vierde zondag in de herfst. Welkom in de kerk, voor het eerst weer met reservering, en welkom thuis! _Zijn woorden een vorm van geweld? Als je een half uurtje twitter-berichten leest over een willekeurige politicus of over wie dan ook maar, ben je geneigd om die vraag met ja te beantwoorden. Een open riool is er niets bij. Maar ach, als je ziet hoe sommige politici zelf of zelfs regeringsleiders zonder rood te worden de meest basale omgangsvormen geweld aandoen. Wat mag je dan verwachten? En is het wel zo belangrijk? Waarom zou je van waarheid meer maken dan een leugen waar je mee wegkomt? Waarom zou je de moeite doen om vriendelijk te zijn? Ook als iemand er niet bij is. _Muzikale medewerking vanmorgen is er van Jan Pronk, orgel en van Femke Leek, solozang. _ _KLIK ter VERGROTING !!!