KERSTMORGEN%202020.

. Vrijdag 25 december 2020 10:30. . Ds. Nico Schroevers. . Welkom op deze kerstmorgen. Fijn dat jullie er . . . online zijn! Na de verstilde kerstnacht met zijn zachte kaarsenlicht waar de leegte van de kerk nog niet zo opviel, vieren wij nu de geboorte van het kerstkind bij daglicht in een bijna lege kerk. . Ook de zangers van de B-Star Gospel & Soul Singers zullen er niet fysiek bij zijn. Vlak voor de lockdown hebben ze nog wel enkele liederen ingezongen en die zullen vanmorgen klinken en te zien zijn. Noodgedwongen zijn zij de afgelopen maanden ingekrompen tot minder dan de helft, omdat voor velen vanwege werk of familie zingen in deze tijd te riskant was. Toch is de klank eerder vol dan half. En dat ‘toch’ is meteen het codewoord voor vanmorgen. Als kerst immers ergens voor staat, dan vooral ook voor het gevoel ‘en toch’. Zo dicht kan de horizon niet zitten, of er is licht. Zo gaan wij toch voor een vrolijke kerst… . Zie de schermfoto’s, klik ter vergroting!!!