25%20sept.%202022%2C%20Eerste%20zondag%20van%20de%20herfst

EEN HELPER EN TEGENOVER . Als je niet één van een tweeling bent begin je je leven alleen. Menigeen eindigt ook alleen, maar daartussen zit de kleur ook in de omgang met anderen. Soms die ene ander, soms een gezin, of ingebed in een hechte familie en/of vriendschap. Het Bijbelse verhaal van de mens is al heel snel het geheim van samenleven, van gemeenschap en verbondenheid, en van alles wat ook ingewik-keld kan zijn tussen mensen en groepen mensen . . . Een mooie vorm van samenleven is het samen zingen in een koor. Deze zondag krijgen wij mu-zikale medewerking van het Interkerkelijk koor Holy Sound met o.a. kerkenraadslid Leonard Dijkstra. Al lang stond deze samenwerking gepland. Nu kan het doorgaan! . De samenzang wordt begeleid door Gert-Jan Mostert van achter het grote Van Dam orgel. . Ds. Nico Schroevers . . Zie de foto-impressie, klik ter vergroting!!!