IK & JIJ .. Behandel anderen zoals je zou willen dat ze jou behandelen

KEYSERKERK: Zondag 8 juli 2018 Welkom op deze voetbalvrije zondag die vooral in het teken staat van de zegen over de liefde en trouw van Helen Brix en Fred van Tongeren. Als Bijbeltekst leggen wij de woorden van de zogenaamde gulden regel naast: behandel anderen zoals jij wilt dat ze jou behandelen. Muziek is er van de B-Star Gospel & Soulsingers met o.a. een kleine solo van Helen zelf. Verder muzikale medewerking is er van Femke Leek, solozang en van Jan Pronk, orgel. Vanmorgen is het ook de laatste keer dit seizoen dat kind en kerk bij elkaar komt. Leuk dat jullie er met papa ‘s, mama ’s zijn! Koorzang, bij aanvang Heaven Help Us All en Carry me through Zie de foto-impressie. Klik ter vergroting en kies voor afspelen !!!