LIEFDE EENMAAL UITGESPROKEN

KEYSERKERK, 9 september 2018 – Kerkdienst bij het 40 jarig huwelijk van Douwe en Nel Hartelijke welkom in deze dienst waarin wij liefde en trouw in het middelpunt willen zetten. Als een prestatie, maar vooral ook als een cadeau. Of, om met een oud kerkelijk woord te spreken: als genade. Iets wat je toevalt zonder dat het erom gaat wat je er allemaal voor gedaan hebt .. Zo vieren wij met name de 40 huwelijksjaren van Douwe en Nel Fekkes. Om die nog eenmaal in ons midden een zegen mee te geven. Muzikale medewerking is er van Ars Musica onder leiding van Marcel Settels, met Jan Pronk achter het orgel Een fijne dienst toegewenst! Koorzang bij binnenkomst "Liefde brengt ommekeer . . ." Zie de foto-impressie. Klik ter vergroting !!!