Jubileumconcert Nicolaascantorij

KEYSERKERK: 17 juni 2018: De Nicolaascantorij onder leiding van Els Hermanides viert dit jaar haar 50-jarig jubileum met een concert op zondag 17 juni in de Keyserkerk in Middenbeemster. In deze afgelopen 50 jaren is met veel plezier gezongen, eerst onder leiding van Ank de Blaey en sinds 2012 met cantrix Els Hermanides. De Nicolaascantorij verleent regelmatig onze medewerking aan de zondagse erediensten in Edam, Middenbeemster en Graft-De Rijp en eens keer per jaar zingt zij in het Antonie van Leeuwenhoek-ziekenhuis. Daarnaast voert de cantorij jaarlijkse Lessons and Carols’ uit in de Grote Kerk van Edam. Op 17 juni zingt de cantorij tijdens de dienst in de Keyserkerk van Middenbeemster. Na afloop van de dienst geven zij 11.15 tot 12.15 uur een jubileumconcert. Tijdens dit concert worden werken van onder andere Sweelinck, Byrd, Tallis, Schutz en Bach gezongen. Het werd een mooi concert. Zie de foto-impressie Klik ter vergroting !!!