Het vuur van profeten

VIJFDE PAASZONDAG Keyserkerk, 19 mei 2019. Welkom in deze dienst met medewerking van het "DE NICOLAASCANTORIJ" o.l.v, Els Hermanides. De samenzang wordt begeleid door Jan Pronk. De diensten vanaf deze zondag tot Pinksteren staan dit jaar in het teken van VUUR! Als het om vuur gaat vertelt de bijbel van God’s aanwezig in vuur, warm en inspirerend. Maar er wordt ook vaak gesproken van het verterende en zuiverende vuur van God, waar wij misschien iets minder warm van worden. Vanmorgen gaat het om twee teksten uit de profeet Jesaja, die wel de evangelist (goede boodschapper) van de profeten wordt genoemd, maar die behoorlijk pittig begint .. Orgelspel vooral Zie de foto-impressie. Klik ter vergroting!!!