PINKSTEREN, Waar loop je warm voor?!

Keyserkerk, 9 juni 2019, Welkom Pinksteren is het laatste grote kerkelijke feest. Als feest is het minder grijpbaar. Het verhaal van kerst en de geboorte van het kind is heel navolgbaar. Het verhaal van Pasen en Passion eveneens. Maar het verhaal van Pinksteren, van een bijzondere geest die op mensen neerdaalt en hen ‘in vuur en vlam zet’ is niet alleen korter, ook abstracter. Pinksteren vertelt misschien minder een verhaal, dan dat het een vraag stelt: Waar loop jij warm voor? Nou, o.a. voor het werk met doven en slechthorenden in Beemster. Aan hen reiken wij uit, waar wij de zondagen voor Pasen voor gecollecteerd hebben! Muzikale medewerking is er van de B-Star Gospel & Soul Singers o.l.v. Erwin Young en Rick Piepers. Jan Pronk begeleidt de samenzang van achter het grote Van Dam orgel. En de kinderen zijn er, met voor hen een mooie pinksteropdracht.! Koorzang vooraf: To my Father’s House. Oh Happy Day Zie de foto-impressie, op volgorde van de liturgie Klik ter vergroting en kies voor afspelen!!!