CARPE%20DIEM%20-%20PLUK%20DE%20DAG%20

KEYSERKERK 1 November 2020, Gedachtenis .. ..Welkom in deze eerste van drie gedachtenisdiensten deze maand. Normaliter doen wij dat één keer, en wel op de laatste zondag van het kerkelijk jaar. Voordat wij de adventsweken ingaan die onze blik vooruit trekken naar kerst en verder. Dit jaar is alles anders. Wij houden ons aan de dertig bezoekers per kerkdienst en daarom hebben wij het gedenken verdeeld. Want gedenken wil je niet alleen doen. Daar wil je juist de warmte voelen van dierbaren om je heen met wie je de goede herinneringen deelt aan wie nu niet meer in levende lijve onze dagen delen. ..Vanmorgen noemen wij nog niet de namen van wie dit jaar gestorven zijn. Dat doen wij op 22 en 29 november. Er is wel gelegenheid voor een ieder van ons, thuis en in de kerk, om een kaars aan te steken voor wie nog zozeer leven in ons hart! . .-.Het thema daarbij is, PLUK DE DAG. . .Muzikaal worden wij begeleid door Evalien Kraayenhof, cello, Femke Leek, solozang en Gert-Jan Mostert, orgel.. Een goede dienst toegewenst ! Vooraf muziek voor orgel en cello: Air (BWV 1068 van J.S. Bach) -.-Klik ter vergroting!!!