400 jaar Keyserkerk

In 2023 bestaat de Keyserkerk 400 jaar. Lees hier alvast meer informatie over de daaraan gekoppelde ANBI Prachtige Polder Producties.
Bij het klikken op de button opent een PDF bestand.

DE REVUE: BLITSKIKKER

Achter en langzaam maar zeker ook wat voor de schermen wordt hard gewerkt aan de revue ter ere van 400 jaar Keyserkerk. Op dit moment wordt het script theatraal uitgewerkt, zodat duidelijk is waar koor of band, zanger of danser, of wat dan ook moet komen. Het geheel gaat uit van het gegeven van een bruiloft tussen een dorpse ‘kikker’ en een stadse ‘Blitse’ vent. Met dat gegeven is er alle ruimte om iets van de lange geschiedenis van het oudste huis van Beemster de revue te laten passeren. Inmiddels hebben al behoorlijk wat mensen en verenigingen aangegeven mee te willen doen op welke manier dan ook. Wij hebben van alles nodig: spelers, mensen voor decor en attributen, mensen voor organisatie en website, mensen voor kleding, etc…… Schroom dus niet.

Klik hier voor meer informatie