23 juli 2023 Beemster Biddag vanuit de Keyserkerk

BUITEN HET PARADIJS LEER JE ELKAAR KENNEN Hartelijk welkom op deze Beemster Biddag 2023. Vorig jaar kondigden Assepoes en Knoop Blitskikker aan, in het verlengde van Lang en Gelukkig. Na 400 jaar Beemster in 2012 dit jaar 400 jaar Keyser. Inmiddels ligt Blitskikker alweer achter ons, en het Beemster Korenfestival en een mooie Historische Kerkdienst. Wij hebben de Keyser in de bloemetjes gezet. Beemster Biddag zouden wij op de IJsbaan vieren. Even het accent op de polder die ons draagt en niet alleen op de Keyser. Dat laatste gebeurt ook, maar op de IJsbaan kon het niet doorgaan. Daarom toch het feest van de drooggemalen polder in dit oudste Beemster huis. Het thema daarbij is: buiten het paradijs leer je elkaar kennen! Het is niet fijn als paradijsjes vastlopen. Het is lang niet altijd alleen maar slecht. Muziek is er van Beemster Koper Ensemble. Femke Leek, Fransje Christiaansen, en Monique Schoorl verzorgen de solozang. Jan Pronk bespeelt het orgel. Suzanne Beentjes uit Tanzania licht de collecte toe. Voorganger is Nico Schroevers. Jan Duin hoopt er volgend jaar weer bij te zijn. Zie de plaatjes op volgorde, klik ter vergroting!!!