2 okt. 2022, Tweede zondag van de herfst

GEEN WEG TERUG? HET PARADIJS ONBEREIKBAAR? . Sinds 1976 heeft de commissie Speciale diensten Waterland zich sterk gemaakt voor kerkdien- sten met bewoners en cliënten van met name de Prinsenstichting. . Deze vonden de laatste jaren ook in Beemster plaats. Zo stond er maart 2020 nog een dienst gepland, die door Corona niet kon doorgaan. Zondag 2 oktober gaat wel door! Dit is wel meteen de laatste dienst die de commissie gaat organiseren. Het doek gaat dicht. Een engel blokkeert de weg terug naar het paradijs? Elk einde is echter volgens de verhalen van de schepping telkens ook het begin van iets anders . .. Wij staan die zondag ook stil bij het afscheid van Helen Brix en Fred van Tongeren als leden van het kerkbestuur. . Met daarbij o.a. de klanken van de B-Star Gospel en Soul Singers . De samenzang wordt begeleid door Henk Gemser van achter het grote Van Dam orgel. . Ds. Nico Schroevers . Zie de foto-impressie, klik ter vergroting!!!