31 dec. 2023: OUDEJAARSDIENST

Goed om samen af te sluiten, en voorzichtig vooruit te kijken. Ds. Nico Schroevers Oudjaar 2022 stonden wij heel bewust op de drempel van het feestjaar 400 jaar Keyserkerk. Wij hebben dat een jaar lang uitbundig gevierd. Er verscheen een katern in Binnendijks en een heuse roman. Er was een prachtig korenfestival, en het unieke spektakel Blitskikker. Een symposium leerde ons veel nieuws, en het feestelijke van de historische kerkdienst en van de jubileumdienst hangen nog steeds binnen de oude muren. Die muren hebben wij ook nog aan binnen en buitenkant groot onderhoud gegeven. Er is veel gebeurd, en meer. Vanmorgen ronden wij dat alles af. Deels zoals wij het begonnen. Carel is er weer bij met o.a. zijn Bandoneon, Femke zingt solo en Jan Pronk bespeelt het oude van Dam orgel. Zie de fotoreportage, klik ter vergroting!!!