Latest Posts

Carel Kraayenhof Quartet speelt 100 jaar Astor Piazzolla

05mei20:3023:00Carel Kraayenhof Quartet speelt 100 jaar Astor PiazzollaBENEFIET VOOR DE OPVANG VAN OEKRAÏNERS IN BEEMSTER

Evenement details

Donderdag 5 mei, 20.30 !!!! Keyserkerk
BENEFIET VOOR DE OPVANG VAN OEKRAÏNERS
IN BEEMSTER
Het Carel Kraayenhof Quartet speelt
100 jaar Astor Piazzolla
Op bevrijdingsdag 5 mei organiseren wij i.s.m. Stich-ting Clavel Rojo, (Carel Kraayenhof), een benefietcon-cert in de kerk in Middenbeemster. Carel komt met zijn Quartet het succesvolle theaterconcert ‘100 Jaar Piazzolla’ spelen. De toegang is gratis. Aan het einde van de avond is er een collecte bij de deur. De op-brengst is voor de opvang van de Oekraïense vluchte-lingen in Beemster. Iedereen is welkom om te komen luisteren naar dit muzikale eerbetoon aan de grote tangomeester Astor Piazzolla, waarbij vier muzikanten over zijn markante leven vertellen en zijn mooiste muziek spelen. De regie is van Leoni Jansen, eveneens een Beemsterling. Dat ook Oekraïne spoedig vrijheid mag vieren!
Kunt u er niet bij zijn, maar wilt u graag meehelpen: Donaties zijn welkom o.v.v. ‘Oekraïne’ , t.n.v. Stichting Clavel Rojo, bankrekeningnummer:NL34 ABNA 05861866 62
Om het bevrijdingsconcert van de Beemster Fanfare niet in de weg te staan begint het Benefiet om 20.30 en niet, zoals eerder vermeld om 19.30. De kerk gaat 20.00 open.

Meer

(Donderdag) 20:30 - 23:00