De Beemsterkerk, officieel Protestantse Gemeente Beemster, is een liberale en oecumenische ontmoetingsplek voor geloof, zingeving, cultuur en gemeenschap.  Dat gebeurt in en vanuit De Keyserkerk in Middenbeemster en in en vanuit De Kapel in Zuidoostbeemster.

Wij vieren dit jaar 400 jaar KEYSERKERK (1623 – 2023) Wij deden dit met een KATERN in de Binnendijks, een KORENFESTIVAL, een HISTORISCHE KERKDIENST en het theaterspektakel BLITSKIKKER. 17 September was de officiële Jubileumdienst en op 14 oktober is er een mini-Symposium – welkom!

In Z-INN zijn de Koren weer begonnen. Het jongerenkoor NHSK op dinsdag, het Beemster Kinderkoor op woensdagmiddag, B-STAR Gospelkoor op donderdag en het Projectkoor Koorklassiekers op zaterdagmiddag. Z-inn om een keer mee te zingen.

Een nieuwe kerk voor een nieuwe geloof in een nieuwe polder
In 2023 bestaat de Keyserkerk 400 jaar. 14 oktober vanaf 13.30 vindt in de Keyserkerk een mini-Symposium plaats met drie mooie verhalen, met veel uniek beeldmateriaal en met een mooie verrassing op het eind.

BEKIJK ONZE AGENDA!